сряда, 2 септември 2009 г.

за концерта на мадона

Тази вечер аз и моята приятелка И. намерихме един врабец на земята. Очевидно е станал жертва на концерта на мадона - физически абсолютно здрав, но нещо му беше станало в главата - залиташе на ляво и някакси не можеше да запази равновесие. Според мен звуковата вълна му е направила нещо и просто е паднал. Прибрах го вкъщи, и двете бяхме чели в литературни книги, че врабците са особени души, стресът им влияе и ако малко си починат после се оправяли. Прибрах го вкъщи, с идеята, че утре сутрин ще го занеса на ветеринаря зад ъгъла, в случай, че още не се е оправил. Направих му гнездо в една кутия, обясних на котката, че тази вечер ще спи сама в другата стая и си легнахме.
Сега се събудих, сетих се за горкия врабец и отидох да го видя как е, да не би вече да се е оправил. Беше умрял. Разглеждах му позата досега, изглеждаше като, че е заспал, в краката му и в цялата му поза нямаше стрес, просто се е успокоил и е умрял.
Утре моята приятелка И. ще ми се обади в 9 сутринта да ме пита какво става с врабеца. Тя сега е с разбито сърце. Ще й кажа, че съм го изнесла на терасата и той е излетял.
И така - разправяха, че след концерта на мадона софия нямало да бъде същата. Така е. Един врабец умря, едно момиче утре ще повярва в чудеса, а една котка тази вечер ще спи при стопанката си, така както го прави всяка нощ.