сряда, 15 юли 2009 г.

Late night note

По случайност видях рекламата за партито, в някакво старо списание на пода в спалнята. Било е март. Аз мислех, че е било януари, но не
Било е март.
Били сме в залата. Било е топло. Била съм изгубена, а ти си ме намерил.
Било е топло. Била съм зад гърба ти. Било е написано нещо на него. Били са много хора, било е топло и пълно, били сме двамата, стояла съм зад гърба ти. Чудела съм се. Дали да те целувам. Може би. Това е било. Искали сме да отидем другаде, извел си ме за ръката ( или аз съм те извела), били сме смутени
Било е март все пак
Говорили сме нещо, за поетесата в Америка, а аз съм мислела за ядрените легла. Било е хубаво, ръцете ти са били. Хубави. Били сме непознати
двама непознати с две тъмни коси
После сме ходили по улицата с трамваите, имало е автобуси. Било е студено, валяло е дъжд, аз съм се влюбвала, ти си броял светлините на магазините
Пътували сме
Двама изгубени
В март
А на другата страница, точно до страницата с рекламата - реклама за концерт на Бах.
Йохан
Себастиан,
как да се излекувам?