петък, 3 юли 2009 г.

В цялата празна софия на ъгъла на шишман и вазов две девойки пушат.
Попитах ги.
Можело.
Пия вино. Наливам се по-точно. 1:03. Поредният ден
ден ден ден зелен
Всички спят. Само Чък Норис и Бойко Борисов не спят. Те си правят гадно.
Утре заминавам. Всичко е готово. Трасето е празно.
Ти какво правиш? Много ми липсваш и искам да спя с теб
Хороскопът казва, че било заради луната, която точно в този момент се намирала в скорпион и понеже скорпион бил мръсно ебливо копеленце на лъв много щяло да му бъде в повече тези дни.
Junior Boys разправят, че all било becаuse of you и аз им вярвам, нали са англичани, разбират от точни фрази
Знаеш ли, на мен ми казвали "лилавата". Ами много е добро, при положение че аз никога не нося лилаво.
черно по дрехите лилаво в главата
Не знам. не знам. не знам. Как ще я караме така. Нон стоп desktop
и -
жълто-зелено жълто-зелено жълто-зелено
хиксхиксхикс
Какво пък. Сигурна съм, че никой никога не е бил по-влюбен в теб от мен
сигурна съм
аз държа класацията
1. Утре заминавам и няма да ме видиш вече. /How sad a? /
2. Kолкото и далеч да стигна пак ти ще си ми в главата.
How много по-sad
A (?)