сряда, 1 юли 2009 г.

Хайде лягай да спиш. Освободи ми нощта.
Махни се от полукръга на очите ми
И отвън
И отвътре.
Как стават тези неща?
с два болта в очите. с три дрелки в главата.
с осем счупени бутилки в тялото
бой
бой
бой по мен - тъпата тъпачка
с нездравото чувство любов.
Толкова заразена се чувствам, че понякога
не понякога. да наричаме нещата с точните им думи
не понякога
сега си мисля, че света се натравя от мен
тъпата тъпачка
с нездравите си болнави мисли
Не ти.
Аз трябва да освободя нощта
Болно лепкаво и лудо
Тате, хайде дай я тази торбичка
Нали се разбрахме
по въпроса с обстрелването и другите неща
Еврейка нещастна. Цяла газова камера е имплантирана в мен
И труповете
И миризмите
И болката
И лайната
Нали така казват, а? Когато умирал човек се насирал
да си го кажем както е
труп
мърша
лайна
не Берлин.
не Любов.
ТРУП
МЪРША
ЛАЙНА.