неделя, 24 януари 2010 г.

Notiz eins: Vermissen

Слушам st wo
Мтлд би казала ''пак пусна красавицата
и звяра, голяма драма значи''
Стоя и се смея. Прането се суши. Виното свършва.
Като никой не го казва, понякога го казвам аз
и се смея.
От едната страна се копнее за другата
от другата страна се копнее за първата
омагъосан смотан кръг
В едната е съвършено
в другата е свършено
обаче
някои неща липсват
разбираш, че ги обичаш
разбираш, че е любов /тъпа дума/
разбираш физически /не душевно/
overjoyed / repeat / stevie / wonder / you know//
душа няма
или и да има аз не знам къде е и не ме занимава да търся
понеже
внимание
чети
и припадай
занимава ми се с твоето "котко" сутрин
занимава ми се с твоето "там има ли парно"
занимава ми се с твоето "студени ли са ти ръцете"
готви ми се салата с моцарела и ми се раждат деца
снимат ми се филми и ми се учи на потсдамер платц
обича ми се някой неподходящ за да споделям на мтлд
работи ми се за да е доволен татко
жени ми се за да е доволна майка
бяга ми се с теб, за да съм доволна аз
а колко ще ни мразят/ си го мисля/понякога/и ме е страх/
Ти мислеше за мен
аз мислех за Теб
има промяна във времето
защото в предстоящия трети албум на незнамсикого
имало събитие заради парче незнамсикое
say goodbye to useless
и не ми се получава